27 Kasım 2011 Pazar

Zamanın yetmediği şehir, İstanbul


Evet, İstanbul, bu koca şehir.. sokakları dar, insanları her yerden olan şehir.. Çeşit çeşit ne varsa şu hayatta İstanbul'da hepsini bulma imkanınız var, tabi ömrünüz yeterse..

Bu şehri bırakıyor olmam konusnda duygularım çok karışık!
- Şehir mi insanın hayaıtnı yönlendirir yoksa hayatım mı şehirleri seçmeme sebep oluyor?
- Sanırım ikinicisi..
Önce Mersin, sonra İzmir ve sonra İstanbul.
- Peki ya şimdi ne oldu da İstanbul'u bırakıyorum?
- İşte hayat..
Bu kısa cevabı aslında hiç sevmedim! :(

Yo yo üzüldüğümü zannetmeyin, üzülmüyorum, gerçekten üzülmüyorum! İstanbul'a gelirken de içimde kocaman sevinçler yoktu aslında. Belki de ben o "şehre göre hayat yaşayan insanlardan" değilimdir. Henüz 28 yaşındayım, bu soruların cevapları için çok mu erken yoksa ben mi abartıyorum bilmiyorum; ama çok da üzülüyorum işte :)

Hiç yorum yok: