27 Kasım 2011 Pazar

2 şehir arasındaki 7 farkı bulun

Şimdi burada size coğrafi, tarihi, kültürel veya siyasi farklardan söz etmeyeceğim elbette. Bana göre olan 7 farkı anlatmak istiyorum:
  1. Sevdiğim insanların daha çok olduğu şehir: Mersin
  2. Trafiğin olmadığı, zamanın daha yavaş aktığı (bilimsel olarak kanıtı yok :) sadece aynı sürelerde içinde Mersin'de daha fazla iş bitirebilirsiniz) şehir: Mersin
  3.  Kendi işimi yayapabileceğim şehir: Mersin (Eczane açmak pek de aşina olmadığınız, bürokrasinin daha zor olduğu bir şehirde - İstanbul - çok zor oluyormuş, anladım)
  4. Eğer çocuğum olursa annemin ona bakabilme imkanının olduğu şehir: Mersin
  5. Meyve ve sebzenin, sütün yumurtanın daha taze ve ucuz olduğu şehir:  Mersin
  6. Arkadaşlar mı? Onlar her yerdeler; Ankara, İzmir, İstanbul, Adana, Antalya.. bu sebele bu fark pek de gözle görünür değil.. Kabul etmem gerekir ki Mersin'de bir tane arkadaşım var onlarada uzun zamandır görüşemedim..
  7. Kardeşim, benim balım, canım, hayatımın uğuru, 7 numaram: İstanbul'da en azında 1 dönem daha burda okulu burda..  işte en zoru o olacak.. :( 

Hiç yorum yok: