9 Ekim 2011 Pazar

Anne Ördek ve Yavrusu

Anneler aslında herşeyi hisseden canlılardır. İşin kötü tarafı kendi içinizde kendinizle verdiğiniz savaşa da karışmaları :( Bir ingilizce öğretmeni anneler için "control freak" demişti. 


















İşte anne ördek ve yavrusu arasındaki bozuşmalarda böyle başlıyor.. Yok yok "bozuşma" demek doğru değil, doğru kelimeyi siz bulun ben anlatıyım nasıl bir şey olduğunu; kendi hayatını bulmaya yön vermeye ve arada sırada üzülürse bu üzüntüsünü yaşamayı tercih eden yavru ördek, annesi tarafından üzüntüsü hissedilince kontrol edilmeye başlanır. Bu önce "nen var senin yavru ördek?" diye sorularla başlar, sonra iğneli cümlelerle sonlanır. Arada ses yükselir yavru ördekten: "Ben halimden memnunum". bu memnuniyet cümlesi esasında "yeter karışma bana"nın kibarcasıdır.
doğru kelimeyi umarım bulmuşunuzdur..
Her yavru ördek gibi benim de hayatıma her yeni yaşımda ya da her yeni bir başlangıçta kendim yön vermem gerekiyor.

Hiç yorum yok: